en kännsla som inte riktigt finns

jag önskar jag kunde älska dig lika mycket som jag borde. men jag vet inte varför, jag kan bara inte. du har allt jag nånsin önskat mig, men när jag ser i dina ögon vet jag att jag inte kan besvara dina kännslor. dom är för starka, och det skrämmer mig. det är därför jag backar två steg bakåt . ge mig tid att lära mig älska dig. jag vet att jag kan det, bara du ger mig tid. när jag känner den värme du ger smälter jag inte som jag borde, men jag känner din närvaro. din ständiga närvaro. dom gånger vi träffas vill jag upptäck nya saker, jag vill ut på äventyr. du växker nya egenskaper hos mig, när jag är med dg får du mig att le. jag är nog kär endå. jag är nog kär som satan egentligen. det är bara det att du skrämmer mig. känner din närvaro, hela tiden, så försvinn ett tag så jag kan ta reda på vad jag känner. jag älskar dig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0