i en evighet som inte skrämmer mig

när jag är i dina ögon, när allt jag behöver finns hos dig. när jag inte behöver frukta det som är förevigt, då jag kan lyfta blicken upp från gatan och slutligen ta mig till det mål jag förutsatt. dom dagar då jag inte behöver äta eller andas, dom dagar jag bara flyger vart jag än går. då jag älskar dig som mest. då jag inte längre är rädd för evigheten. för du är min evighet.
varje dag utan dej tivlar jag på att du exicterar överhuvudtaget. du är för bra för att vara sannmen när jag ser dig inser jag hur simpel du egentligen är.  det är nog därför jag älskar dig så, slippa dom kompliserade rutinerna och vanor som till slut förtär hela förhållandet.

för mig finns det bara en sanning... ; du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0