svara mig?

du var mitt allt, ett tag, du fick mig känna mig uppskattad på ett sätt som ingen annan tidigare lyckats med. men du svek mig, du visade att dom som inte betyde något för dig, hade betytt allt för dig, hela tiden. och jag hade varit en parentes på sidan av. berättade du om mig för någon, nånsin? jag delade mitt inre me dig, men det fastnade aldrig på din skärm, du glömde bort det, eller hur? jag vet inte vem du är, inte ens vem du vill vara. jag trodde att jag var en hjälpande hand i ditt liv, men fan vad fel jag hade. jag tänker inte ens försöka dela mitt liv med dig, eller vara en del i ditt liv. jag hittar min glädje någon annanstans

förlåt att jag försökte.

vem fan har jag varit för dig under den här tiden? image2

eller är det bara jag som begär för mycket plats?

want u back as before


Kommentarer
Postat av: Emma,

För mej betyder du iaf massor, det vet du va? Kommer sakna dej som faan när du sticker till Gbg oxå.. :´( men de får man väl leva med.. Är ju faktiskt glad för din skull, att du kom in :) kram<3

2007-04-12 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0