tillbaka till en vän

jag la mej ner på marken framför dej, bara för att tvinga dej att se mig.
du tog ett stort steg över mig och fortsatte gå framåt med blicken fast vid ditt mål.
jag ställde mig framför dej, jag skulle tvinga dej att möta min blick, du gick rakt igenom mig.

jag satte mig på sängkanten och tittade på dej, du vaknade inte. jag stod framför dörren när du skulle äta frukost, du gick förbi mig utan en blick. 

på kvällen när du satt å grät på sängkanten, satte jag mig bredvid dig, du tittade rakt in i mina tråfyllda ögon och sa,
du är död, du finns inte mer, så varför känns det som om du har handen på min axel?
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud, vilken fin!!
Kramåpuss

2007-04-22 @ 18:35:48
Postat av: Tomas

Djup..den påminner mig om en musikvideo med det bästa bandet i världen nickelback....kram

2007-04-26 @ 19:51:39
Postat av: Maj

Vad bra du är på att skriva.
Det är så bra och fint.

2007-04-27 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0