fråga till er

jag är liten och söt. jag gör dej aldrig något ont. jag har varken egna kännslor eller åsikter.
jag gör allt du ber mig om, säger du - ligg på rygg! så gör jag det, utan några som helst omständigheter.
jag äter inget, och jag märks knappt på nätterna, när du inte vill ha mig där förstås!
jag kan hämta dina tofflor till jag inte kan gå på egna ben, och jag klagar inte om du en dag byter bort mig mot en nyare.

tror ni att det är en hund eller en tjej som pratar?

image59                       vs.                                 image60




jag vet faktiskt inte själv heller...............

Kommentarer
Postat av: Emma,

Fan va fyndigt :)

2007-07-26 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0