heaven is a place on earth

                                                                                 
                                                                              image58

jag ler, och jag kan inte sluta. jag vet det är här jag ska vara. inget tvång, men viljan.
mina ögon ler, och jag skrattar, för lyckan har blivit allt för stor. den måste ut för att få plats.
det är det ställe som fick mig förstå att ..... min hemlighet
allt jag kan säga är att alla har ett sånt, men inte på samma ställe. det kan jag garantera.
man kan ha stället hos varandra.
man kan ha stället där ingen någonsin varit
man kan ha stället i sig själv
man kan ha stället i fickan
man kan ha stället på flykt
man kan ha stället överallt, för det kanske rör sig, vem vet,


det är allt jag kan avslöja,  

heaven is a place on earth and mine is in you hunnie 

vem sa att himelen kom efter livet, och inte medans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0