mbye

jag kommer nog utnytja er allihopa, förlåt.
men jag måste, om jag ska klara det här.
men jag vill att ni ska veta,
en del av mitt hjärta, kommer alltid slå för er.

jag kommer alltid sakna, förlåt.
jag kommer sakta tyna bort i era minnen, förlåt.
jag kommer sakta förstå saknaden av den här tiden, förlåt.
men jag vill att ni ska veta,
jag kommer aldrig glömma, då jag stängde dörren efter er, förlåt.


Life is what you make it
At least that's what they say
Well I think I'm gonna make it
Fulfill my dreams one day
I feel this fire growin' deep inside of me
I'm so inspired knowin' that it's my destiny

cuse now im going for real.
bye all the time that I cried,
all that time you hurtet me,
its over now.

______________________________________________________________________________



friends = FRI ENDS = fria slut, dom följer dej vart slutet än går.

isabelle, emma.


Kommentarer
Postat av: emma.

No matter what, even if you let me down, I will always be there. All the way to the end! (L)

2007-07-07 @ 16:10:24
URL: http://somethingandnothing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0