no sutch thing as change.

jag skriver nästan alltid på engelska, när jag skriver om dig, för det är ju så du gör, när du skriver något. men jag kan inte den engelskan då man förklarar hur obotligt mycket du betyder som vän. jag kan inte den sortens engelska, då man ber om en evig vänskap.
en förändring sker snart, som jag absolut inte vill, men jag vill inget hellre på jorden, förstår du?
jag byggde mina drömmar när dom drog ner mig på botten, att komma så långt ifrån detta liv som någonsin möjligt, du fick mig vilja stanna kvar. men mina drömmar skrevs ner i vattenfast färg, no sutch thing as change.
jag kommer göra det här, jag är säker på det, men jag kommer låta framtiden efter det vara oskriven, du kanske vill hjälpa mig skriva den?

ber på knän för en evig vänskap.

// karin

~emma~ = dont live for music, let the music live with you.


vile bara påminna dig - no matter what.

Kommentarer
Postat av: .

Hoping for you to understand. Cuz I think I do.
Följ bara tråden.

2007-07-29 @ 12:53:28
URL: http://somethingandnothing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0