lämna mig inte för att dö

jag vill inte sig mig själv i det klara vattnet, inte se det fortfarande lika fördrövande ansiktsuttrycket. jag hatar det. jag vet vad som kommer hända, men inget i min makt kan någonsin förändra ditt beslut, ett beslut som borde vara vårat. du kan inte förstöra mitt liv, genom att ta ett beslut som berör oss lika mycket båda två, borde det inte vara bådas ensak om hur man ska fortsätta med sina liv?
jag vill se ditt ansikte, läsa dina tankar. sitta och se på dig tills värken blir allt för stor. sitta och titta på dig tills beslutet i dina ögon blir allt för tydligt. du får inte, går du kommer du ta mitt hjärta, jag dör utan det, dig. går du kommer jag följa dig med min blick tills jag tvingas springa efter. jag kommer alltid försöka, jag dör utan dig, så snälla

gå inte iväg, riv inte ut mitt hjärta.
lämna mig inte för att dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0