för att jag vill

jag vill att du ska veta det här om mig, så att du lär känna mig. kanske inte för att du vill, men jag vill veta att du kände mig på riktigt. jag vet ganska säkert att du kommer tycka jag är konstg, men jag kan i alla fall vara säker på att du visste det om mig.
jag vill att du ska förstå det här, inte för att du vill, det är jag ganska säker på att du inte vill. men jag vill förklara, okej? jag vill veta allt du vet, bara för att vara säker på att du har haft chansen att kunna berätta, inte för att du kanske vill, men jag vill vara säker.
jag vill gå bort mot horrisonten, bara för att få prata med dig. om allt vi har missat. om allt vi inte riktigt kunde förstå. om allt som vi misstolkat som i sin tur gjorde slut på det som vi aldrig hade. 

jag vet att du inte vill, men för att jag vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0