jag tänker överleva livet!

fan vad jag ska ta mej igenom det här. du ska inte få mig att må dåligt längre. jag ska dumpa dej och du ska ligga kvar som en blöt fläck på ditt skitiga golv! du ser inte dej själv som alla andra, eller hur? du tror att du är oövervinilig, det är du inte, och det ska jag bevisa för dej. i alla dom år du har slagit mig med dina pikar och utbrott, mina blåmärken kommer alltid finnas kvar, men fan, jag går nu. jag har tagit dej som du är förlänge nu. jag kan inte låta dej använda mitt liv som en galge längre, hitta någon annan att hänga på! fan fan fan, hade jag varit starkare hade jag gett tillbaka det du gett mig under alla år. det är du värd, sen inget mer. du tror att du är en gud som aldrig kommer dö. du och jag kan inte sitta i samma båt, speciellt inte när jag får ro hela tiden! jag har varit din bil som har tagit dej framåt. inte nu längre aldrig igen.
jag lämnar dej nu.. för jag tänker överleva livet!


image13handlar om en människa som jag känner och
hela livet har hängt på mig men aldrig
gett mig något tillbaka.



tack emma för titeln (L)
det blev en text av det X)

Kommentarer
Postat av: Emma,

Jo, jag hade oxå tänkt att överleva livet.. Men att överleva livet betyder väl egentligen bara att man lever tills man dör..?

2007-05-05 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0