samma misstag

JAG STOD DÄR, igen, jag visste att det skulle bli samma misstag, samma sak. en gång till. men är man dum om man vet att man gör samma misstag? om man medvetet ta steget över kanten, medveten om fallet som kommer efter? jag tog det steget i tron om att det skulle bli bättre, kiss my as it wont. ska det ta mig så länge att inse att den förbättring hos dej kommer aldrig att inträffa? hur dum får man bli, vad väntar jag på? jultomten i juli kanske, vem vet.  snälla, finish me. finish us. cuse i cant. jag vet att du kommer ringa, men bara så att alla vet att du finns, att dom ska se dig. detta gör det inte bättre. jag är objekt du tar till när du blir alltför genomskinlig för alla andra. säg det till dom! eller är dom okapabla att lyssna? du har fel vänner. och det får jag sota för. finish me, finish us. jag vill se dina tankar, om det finns några om just mig, eller om jag överallt i din tillvaro är ett objekt, en first aid, i fall till tillvaro utanför mig skulle svika. jag kan inte längre, finish me, finish us. jag såg att du hade blivit bättre, det såg jag. men vart, när och hur såg jag aldrig. DU hade blivit bättre DÄR DEN ENDA kvällen, bara för att du ville JUST DÅ. du, jag var så kär, men jag vet inte varfö r. idag kan jag inte komma på två bra andledningar ens engång. förlåt. men det är inte du idag jag gillar, kanske du om tio år. vi ses inte då. finish me, finish us. jag vll inte men kan inte släppa greppet. varför? för vi hade något tillsammans, det är det jag är kär i idag, vi hade något tillsammans. men inte längre, jag ska börja mitt liv. utan dig, för du drar mig tillbaka till något jag inte vill vara. säg det. jag är din för fallna vardag. när allting annat sviker. finich me, finich us


.image37

finich me, so I can move on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0