stod där på stranden med en öppen hand



image15


jag stod där, som jag alltid stått där förrut. jag sträckte återigen ut handen som ett befintligt rop på hjälp. jag hatade dej, men älskade dej så oerhört mycket. jag ville ha dej där, men bara för att överleva. jag började gå upp mot land, när du såg mig komma närmare backade du förskräckt två steg tillbaka, du drog fram kniven som jag hade gett dej två år tidigare
-jag behöver dig
-gå - du sträckte upp kniven mot mig
-du älskar ju mej
-nej, jag känner dig inte
jag backade tillbaka i vattnet. du började sakta gå bort mot vägen, sedan stannade du. du vände dej om och sprang emot mig. du tog kniven och tvingade mig tillbaka ner i vattnet. när du satte kniven i min mage kändes det som en tyngd  drog mig ner i vattnet, och jag drunknade.

foreverlove

Kommentarer
Postat av: Lowe

blir det bättre?.. knivar och kärlek.... hehe som att ta allt gott i en påse, skaka och steka sen blir det jätte bra :).....

2007-05-05 @ 23:01:53
Postat av: Erik

Har tidigare hakat upp mig på disponeringen i dina texter, men den här gången fungerade det bra tycker jag.

Glöm inte att fortsätta på din novell!

2007-05-06 @ 19:31:06
Postat av: Maj

vilka bra. fortsätt.skit bra du är! :)

2007-05-07 @ 21:30:44
Postat av: maria

seriöst, du är sjukt bra på att skriva :) Verkligen bra Karin :)

2007-05-08 @ 19:22:58
URL: http://mariamansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0