en värld lång där nere

jag vet att det finns en liten värld där nere.
någonstans i dig
där vi fortfarande finns
och där du fortfarande tänker på mig.


jag vet att det finns en värld, långt där inne.
som fortfarande väntar på att få höra mig säga
dom tre oträffbara orden


jag vet att det finns en värld långt där under.
som bara väntar på
att jag ska se dig igen.


och det gör jag
har alltid gjort
men du?
aldrig mer, att världen
kommer leva kvar,

jag vet att det finns en liten värld, långt där inne i dig.
som, faktiskt, föralltid kommer sakna mig


OBS, vill påpeka att denna var rätt oseriös puss karin


Kommentarer
Postat av: inte så hemligt ;o

Produktiv du är Karin, varje gång man läser så är det minst en, två, kanske tre nya inlägg i bloggen. Keep it up!

Ska läsa den lite mer regelbundet, har ju tyvärr slarvat med det som du vet.

2007-11-07 @ 21:34:17
Postat av: alle

karin.. du borde skriva dikter jag blev fan tårögd av att läsa denna!!!

2007-11-12 @ 12:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0