ibland tar det tid

tåren som följer min siden lena kind kyler ner mitt varma yttre och avslöjar insidan
-som tappert kämpar för att inte bryta ut.
såren på insidan
-som fortfarande gör så ont att dom syns på utsidan.
såren, kommer inte läka, någonsin. det du gjorde, gör så ont att jag fortfarande inte kan sätta dom i ord. allt jag kan göra är att skrika. så hårt att det gör ont.
jag vill att du ska se mina sår, höra mig skirika.
för att förhoppningsvis väcka någon form av empati,
jag gav ett hjärta -om något redan så trasigt, men så fyllt av liv.
du krossade det, plötsligt fanns inget kvar.
jag la mig ner för att febrillt söka efter dom milimeterstora bitarna som fanns kvar.
limmet är det jag kan leva på idag, bitarna har tappat kontakten med varandra
- men en dag kommer dom finna varandra igen, och då, kommer du inte längre ha något hjärta kvar
ibland, tänker du på mig, det vet jag.



a beutiful disaster what you made me, but everything will change, and I will be beutiful again. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad bra! Jag gillar "tåren som följer min siden lena kind kyler ner mitt varma yttre och avslöjar insidan" mycket poetiskt!

2007-10-14 @ 22:15:21
Postat av: HonSomInteLängreVet -Någonting.

Du vet vad jag tycker,det fick du höra genom en telefon, blandat med tårarna, som du dock inte kunde se... -så underbar (L)

2007-10-15 @ 15:38:51
URL: http://somethingandnothing.blogg.se
Postat av: NågonSomSaknarNågonHeltUnderbar<3

tårarna faller och huden blir alderles knottrig, du e helt underbar hunnie ! ! ingen annan kan skriva så som du gör
my little angel me djävulshorn ;D

2007-10-17 @ 19:41:55
Postat av: NågonSomSaknarNågonHeltUnderbar<3

tårarna faller och huden blir alderles knottrig, du e helt underbar hunnie ! ! ingen annan kan skriva så som du gör
my little angel me djävulshorn ;D

2007-10-17 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0