när din röst slutade tala till mig,



Även fast din röst för länge sedan slutat låtit, kan jag fortfarande höra dess ljuva stämma

Och även fast din hud för länge sedan lämnat min så kan jag fortfarande känna din värme.

Nu när jag sitter och försöker minnas vad som gjorde dig till vem du var i mina ögon, kommer jag bara ihåg hur dina ögon kunde se på mig, så att jag, i min tur kunde förstå världen.

Och när jag ligger vaken om natten, kan jag fortfarande känna dina andetag så nära att min hud knottras i nacken. Det var länge sedan nu, men jag kommer alltid att leva med ett minne så stark, att jag fortfarande kan se dig framför mig. Dina utrycksfulla gester och ditt liv fullt av sorg och glädje, kommer alltid att leva med mig, för var steg jag tar. Jag antar, att du kommer aldrig att lämna mig.

Varje steg kommer vara inspirerat och drivit av dig, sen den dag du lämnade oss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

you're awsome =D

2007-10-31 @ 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0