tihi om mig

den där karin, var ju allt en konstig filur.
hon gick ju med uppsatt hår, både i sol och i skur.

konstigt hur hon log
även när annas hund dog

kletade tapet klister på någons balkong,
pratade om norrland, iförd långkalsong

städade och fejade dagen till enda,
och senare på kvällen undrade vad som skulle hända

gjorde nästan alltid sina läxor,
och kom på att högklackat var roligare än pjäxor.

karin undrar nog vart i livet hon ska,
och vilken klänning hon ska ha

hon skriver ord så betydelsefulla,
medan anna ner för mariedals backen hon rulla.

Kommentarer
Postat av: anna

ALLA SOM LÄSER DETTA MIN HUND ÄR INTE DÖD!!! eh eh.
"åh gud vad jag grina när min hund dog" "din sjuke jävel du ska inte ha djur"

2008-05-02 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0