en del av mitt hjärta men så litet i mitt liv

Det är vårt singulära beteende.
Som gör mig så ensam,
Jag vet att jag är den enda ensamhet du behöver,
Men jag behöver mer.
Det går tider i våra liv, där delar vi gör tillsammans.
Men i grund och botten är jag ensam, likaså du.
Och hur jag än byter kommer jag vara närmast mig själv.
Du har så mycket av mitt hjärta, men så lite av mitt liv.
Jag tror att det ena tar ut det andra.
Jag tror att dem i min förflutna dimma studerar mig, och gör dig värdig.
Och med träning kan du bli vad du än önskar,
Men jag vill att oavsett vart dina dimmor än leder dig, 
Ska jag alltid vara den största delen av ditt hjärta, 
Om än så lite av ditt liv.


Kommentarer
Postat av: svampdjursälskaren

And she have done it again ! Good work

2008-10-12 @ 13:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0