jag kan inte

jag kan inte låta dig äga mig.

jag kan bara låta dig gråta hysteriskt framför mig.

för det är så jag har gjort.

mer än varje dag,

 

 

jag vet att vi älskar varandra.

för det gör precis så ont.

som det gör när man älskar någon.

mer än varje dag.

 

 

man vet nog aldrig vad som håller,

och varför du inte frågar hur jag mår.

och varför kontrasten blev så tydlig

mer än varje dag.

 

 

det är smärtan som får mig gå vidare varje dag,

och artigheten som gör mig tacksam

men jag tror inte du förstår

mer än varje dag.

 

 

jag vill inte svika, men jag känner mig sviken.

och jag vill inte hata, men jag tror det sitter långt i mig.

och jag vet att det är så svårt att förklara.

för det är mer än varje dag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johan Karlsson

Jag gillar hur du skriver fröken:) Keep up the good work

2008-10-08 @ 07:30:47
URL: http://www.mmabetting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0