När jag var fyra år.

Det var överraskande nyheter när livet kom på posten. Som om det var ett julmirakel, bara det.
Jag har skickat fem önskningar med posten, till samma tomte.
Hoppas han läser en av dem.


Jag önskar, tomten att du uppfyller min dröm.
Ge mig livet.
Det som jag penslat upp i tanken.


Ge mig orden så jag kan bilda berättelsen om att orka.
Den som handlar om mod.
Ge mig kraften att orka med de fel jag gör, allt för att jag kan bli bättre.


Jag önskar mig, tomten att solnedgångarna aldrig ska sluta förundra.
Att livet, ska ta slut när du levt färdigt, och inte när man slutat leva.


Ge min Farmor orken att hålla ut, till livet, möjligtvis kommer ta slut.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det ungefär nästan färdigt, men du kan behålla kvar det tillfälliga lösenorden ett litet tag till om jag kommer på nåt annat som ska ändras :P Kram!

2009-12-09 @ 12:56:03
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0