Här sitter jag (Naken)

jag sitter på toaletten.
jag tar av mig mina strumpbyxor,
allt jag har kvar på kroppen är ett slitet linne och en kofta.
jag sitter på toaletten som saknar både lister och ventilation.
här sitter jag.

nästan naken sitter jag. läser något av min favorit krönikör.
jag har läst den så många gånger förut.
naken.

jag vill vara så naken att jag tappar bort alla mina kläder.
och att vi under ett täcke av melankoli och generade mönster letar våra underkläder.

men här sitter jag. naken

Kommentarer
Postat av: Johanna

För det första så skriver du så himlans, himlans, himlans bra.

Sedan så är du så ofantligt söt.

2010-08-17 @ 18:39:36
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0