Enbart leva 1.

 

Jag vill bara ligga bredvid dig.

Leva enbart genom dina andetag.

Tack för att du fanns av hela ditt hjärta.

Och fått mig känna, så otroligt mycket under så kort tid.

Att du såg mig fast dina ögon inte kunde se.

Andlös.

Du förändrade mitt liv, enbart genom att finnas.

Och om jag skulle skrivit till dig om 20 år:

Tack för allt du gett mig.

Att du behållit mig i de molekyler som är nu.

Vi skapade oss själva genom tid.

Aldrig skulle vi kunna förändra.

Oavsett vad framtiden sa, slöt vi alltid oss samman.

 

Det måste ta tid att läka.

Jag måste acceptera mig själv och hur ologiskt det än må vara,

Låta det ta tid.

Och hålla mig borta från din puls.

Jag verkar  ty mig blind – för allt annat utom.



Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk att två händelser så olika, kan beskrivas med samma känsla.

2010-10-23 @ 23:31:01
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0