Överleva att Leva

jag har länge undrat var du varit.
och vart vi kom ifrån.
när allt detta ska vara över.
det är det nu.
inte för att du vet om det.
eller för att du inte har någon makt över mig.
det har du ju.

du fick mig ju göra allt det där,
som jag egentligen aldrig ville.


jag vill inte slå dig till marken.
eller se oss försonas.
jag vill bara vända om. och gå.

det är över nu.
inte några bojor som ständigt håller oss kvar.
dom har förlängesedan rostat.
-de band som skapades, klipptes samtidigt som jag slutade bry mig om att orka.

det är bara jag nu.
det skrämmer mig inte.
för jag har ju mig själv.
och det är allt jag behöver.
för att överleva att leva.

Kommentarer
Postat av: Smålandsgrannen

Kul att se att du blivit aktiv med bloggen igen!

2010-09-12 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0